Blogg

Välkommen till Säby Ede och Lars Wetterbrandts utställning av väldigt fina och omtyckta akvareller! Det har varit en het lördag, och enbart söndag återstår på årets konstrunda. Vad ni gör, missa inte Lars Wetterbrandts konstobjekt! Kl 11-17 imorgon söndag!

Välkommen till Norra skolan, eller mer exakt Säby Kolaregård 3, där Kelle Norberg, Maud Löfberg och Marianne Irmelid ställer ut sina alster, allt från skulptur, masker till måleri.
Lördag och söndag återstår på årets konstrunda, kl 11-17; missa inte!